Orbitrec

I torsdags ringde Gurli och berättade om en annons på Glada Hörnan. Det var en orbitrec(crosstrainer) som bortskänkes p.g.a. platsbrist, så jag skyndade mig ner med vagnen och ringde numret. Nu står den fina maskinen i mitt vardagsrum och används flitigt! Tacktack! En fin julgrupp fick hon åtminstone för den =)

Tentan i onsdags gick bra, iallafall bättre än väntat så nu väntar jag bara på resultat. Sen dess har jag kunnat slappna av och verkligen tagit mig tid till att göra vad jag känt för. Bland annat så har Aron och jag varit ute och gått mycket både i torsdags och igår. Sällskapat med Tina har i också gjort såklart! Himla mysigt att ha dem så nära, eftersom vi umgås mycket. =)

Nu är det klart att min syster blir gudmor och David, Ronnys lillebror, fadder. Det känns som ett helt rätt beslut från vår sida! Aron är lyckligt lottad! <3

Igår kom mitt armband och jag ÄLSKAR det! Det är så fint, och betyder så mycket =)


Kommentarer
Sis skrev:

jättefint armband!!! jag vill också ha något sådant sen =)

2009-12-19 | 11:23:59
Caroline skrev:

Super fint armband!

Vart kan man fixa sånt?



Ha de fint!

2009-12-20 | 13:36:57
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
karolin skrev:

Tack för gratulationen!



Hoppas ni har haft en mysig jul, och får ett minst lika mysigt nyår med er fina pojk :)



Kramar

2009-12-27 | 14:36:38
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0