Baby - hear that music!

Bastian har alltså fortfarande svinkoppor och det har blivit mycket värre sen vi var hos läkaren igår. Då hade han bara en kopp(a?) och nu har han flera stycken. Hur kan man nånsin få en 6-åring till att inte pilla på såren liksom?!
Vi byter örngott i hans säng varje dag, och handdukar. Ska iväg och köpa engångshanddukar idag.
Igår trodde Ronny och jag att vi också hade fått svinkoppor men jag verkar trots allt ha klarat mig.
Idag ska vi hursomhelst till läkaren igen, 15.30, och se om vi kan få penicillingtabletter istället. De ger gärna inte ut det om det inte är illa, eftersom de vill förhindra immunitet mot antibiotika.

Ice Age 3 var superkul! Det var nog det bästa jag sett på länge och hela familjen satt och gapskrattade! =)

Idag har jag varit supertrött, jag undrar om inte mitt järnvärde är lite lågt trots allt? Ska kolla upp det först om några veckor, den 30 juli. Carin, min barnmorska sa att oftast sjunker järnvärdet mycket mellan v. 21 och 25. Eller så kanske det har att göra med att jag senaste veckan ätit mer godis än frukt? Suck, jag hoppades att jag skulle lyckas hålla godissuget borta under resten av graviditeten med. Men nu ska jag bannemej skärpa mig.

Idag fick jag för mig att bebben nog ville höra lite musik, så jag tog stora hörlurar och satte en på magen och den andra på ryggen och började spela musik. Först ut var "Your body is a wonderland" med John Mayer (Först på spellistan på bloggen) och bebisen började röra sig jättemycket! Sen satte jag igång The Killers, men anar att det var för mycket fart i det och kanske lite stressigt. Så jag började spela Salem Al Fakir "It´s true" istället och då dansade bebisen runt som in i bomben! Jättekul =)


Jag vet inte hur man får in videos på bloggen men här är en länk till Salem Al Fakir iaf.:) En konstig Sims 2 version men musiken är densamma. :)
http://www.youtube.com/watch?v=w6jDB3X8JXc

Kommentarer
J o s e f i n e skrev:

HAHA det med musiken ska jag testa ikväll, va roligt!



Vi vet inte, vi måste först å främst skaffa bil... BLÄ! Men jag har hört att man kan hyra på vårdcentralen, får se hur mkt det kostar.. Ni då?



Va? Killnamn är ju jättesvårt och det är med all sannolikhet det vi måste komma på :P



Kram

Fru Evelina skrev:

hihi smart med hörlurarna!



godissuget kommer ju tillbaka oftast haha, jag var ju inte heller det minsta sugen i början =)

2009-07-02 | 13:58:08
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0