"Bara" Ischiasnerven

Fick svar från Bra Bostad idag, och enda svaret på om vi kan lösa betalningen på annat sätt var: Vi hör av oss i framtiden om vi har nåt som passar er."
Jamen man tackar?! Eller? aaah vilken service...

Jag har ju haft problem med ena benet och i ryggen på senaste tiden. Då har jag antagit att det varit foglossning, men när jag berättade för mamma så sa hon att det inte låter som foglossning och att det mycket väl kan vara ischiasnerven som kommit i kläm. (Eftersom bebben ligger långt in) Så jag googlade lite på det och det låter precis som de smärtor jag känner! Så lösningen på detta är akupunktur eller massage... eller iaf lindring.
Jag har börjat gå med innetofflor nu, för att det ska bli mjukare för hälarna iaf. Får se om det hjälper.

Varit hemma hos Yasmine och Robin (Resten av familjen är på semester) och ätit jättegod mat, som yasmine lagat. Fläskfilé och pommes. TACK! =)
Nu sitter både jag och älsklingen och slappar, ska snart sova eftersom vi båda två ska jobba imorrn, och båda börjar klockan 6.00.

Imorgon kommer en kille och tittar på mustangen... =(

Kommentarer
J o s e f i n e skrev:

Ja det är tufft, äntligen fick min sambo se hur magen eller, den ena kullen rörde sig =) Han har inte känt sparkar än, man kan inte känna på utsidan. Kan ni känna bebis sparka på utsidan?



Jag har noll koll på vikten. Men inte så mkt tror jag. allt går på som vanligt, förutom knäppet då =)



Sugen på typ allt, mkt surt och salt.. Vilket visar på att det ska vara en flicka... =) Hat du gjort det testet jag gjorde förra veckan? Ligger under min kategori flicka eller pojke...



Kram

erika skrev:

har ni sagt upp lägenheten? det finns ju lediga lägenheter i lilla torup också om man kan tänka sig det som alternativ. Både treor och fyror, har jag för mig...

2009-07-04 | 13:21:21
URL: http://erikatta.blogg.se/
J o s e f i n e - mammatankar skrev:

Vad vill du ha för svarsalternativ då? :P Hehe



Min pojkvän kände igår, jättekul!! Hihi...



Tycker inte du att det är jobbigt med denna värme? Jag smäller av snart.. =)



Kram

erika skrev:

jaa justde, han går i skolan där ja.. jaja men det löser sig nog ska du se :)

2009-07-05 | 00:15:33
URL: http://erikatta.blogg.se/
erika skrev:

jaa justde, han går i skolan där ja.. jaja men det löser sig nog ska du se :)

2009-07-05 | 00:16:04
URL: http://erikatta.blogg.se/
Sandra skrev:

Hej! Ja jag såg det är jättekul att följa andra bloggar som ligger i liknande stadie eller samma :) Allt bra med mig!Hur mår du själv och i graviditeten då? Kram!

2009-07-06 | 10:14:24
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0