Färsfylld paprika

Vaknade några gånger efter nattpasset idag, är jú så fruktansvärt lättväckt. Nu är jag iaf uppe och har ätit de tre sista färsfyllda paprikorna, som jag lagade igår kväll. Gud vad det är gott! Paprika må vara min nya craving, löskokt ägg också.
Gott! Maaaat.

Om en halvtimme, kl. 13.00, ska jag vara hos sjukgymnasten. Tänkte passa på att visa henne var jag får ont av ischias med, går ju ändå gratis. Men så ville hon titta på min arm. Hoppas hon känner efter ordentligt och märker att det är en bula kvar i den.

Leif ringde "Heimstaden" igår och frågade om soc fick hyra vår lägenhet av dem. Han förklarade läget, och strax efter ringde Ronny dit med och pratade lite. De sa att de är lite tveksamma iochmed att de haft problem med soc innan, men att det säkert går att lösa på nåt sätt. Han som har hand om besluten har semester till den 20de juli så vi ska försöka igen då. Men hoppas kan vi ju! Det hade varit perfekt. =D För isåfall slipper vi uppsägningstiden helt!

Nu ska jag byta om och lägga ner arbetskläderna i en kasse, har eftermiddagspasset kvar men ska nog gå rätt så lugnt tror jag. Imorgon blir det troligtvis marknad nånstans uppåt. Mysigt!

Tagit nya magbilder idag, lägger upp dem senare eller imorrn. =)

Kommentarer
J o s e f i n e skrev:

Yes det tror jag, ändå har jag drömt 3 aav 4 gånger att det är en flicka.. Men om 32 dagar vet vi :D



Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0