Fibromassage och minnesceremoni

Massagen, en lättare typ som heter fibromassage, var helt underbar! Pippi hittade punkterna som tog extra skada i trappan, och gned lite extra där. Nu känns hela ryggen mycket mjukare (förutom svanken eftersom barnmorskan inte tyckte vi skulle massera där) óch jag mår mycket bättre! Jag är avslappnad i varenda liten del av kroppen, och jag känner mig mycket mer positiv till allt och alla. En sån här sak skulle alla göra med jämna mellanrum! Tack igen mamma och pappa!!!

Nu tittar jag på Michael Jacksons minnesceremoni på TV4 och den är jättefin! MJ förtjänar verkligen att bli ihågkommen! En av talarna sa:
"It's not about the mess, it's about the message. "
Strunta i de motgångar han haft, minns det han bidragit med!
R.I.P.

Nu ska jag äta löskokta ägg och knäckebröd. Ville inte göra det innan massagen utifall att jag skulle få massa extra gaser i magen haha. Ägg kan ju ha den effekten ibland. ;)

Jag drömde förresten i natt igen. Då drömde jag om förlossningen men tvivlar på att den går lika lätt och smärtfritt i verkligen haha. (Man kan ju hoppas. ;)) Iaf. Bebisen var faktiskt en flicka denna gången! De tre tidigare drömmarna jag haft har det varit en pojke i. Men tvillingar är det inte iaf, och förhoppningsvis ingen tvåkönad heller. Jaja, huvudsaken är att bebben är frisk:) Könet är obetydligt!

Kommentarer
Sandra skrev:

Hej, ja barnvagnsdjungel kan man verkligen kalla det, jag skrev tidigare ett inlägg, men jag tror vi kommer satsa på en Bugaboo Cameleon, då vi kör mkt i stan och den är liten och lätt att köra, plus att det finns vinterdäck osv som även ska var väldigt bra på annat än asfalt. Vad hade ni tänkt er?har ni kollat in ngn än eller läst lite?Kram!

2009-07-08 | 09:19:33
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Sandra skrev:

Ja de låter bra har no hört om jogger! Vad kostar den, Bugaboon kostar nästan 11000:- Tycker barnvagn är dyrt i dagens läge! Kram!

2009-07-08 | 17:51:28
URL: http://alexxandria.blogg.se/
J o s e f i n e skrev:

Haha alla dessa drömmar man drömmer. Der roliga är att vi drömmer tvärtemot.. Jag har drömt om bebis fyra gånger. De tre första gångerna var det en flicka och igår när jag drömde igen så var det faktiskt en pojke. Jag drömde om förlossningen (som jag för övrigt inte vart orolig för) men efter drömmen tänker jag på förlossningen hela tiden och börjar få lite smått panik.. Hehe



Ha en härlig dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0