SEMESTER! WOHOO! Och besök hos barnmorskan idag!

ÄNTLIGEN - ÄNTLIGEN har jag jobbat sista passet med "den där"! Det känns jätteskönt, faktiskt!

Idag gick jag upp strax över åtta och fixade frukost till mig och Bastian. Sen ringde jag fastighetsmäklaren Torgny som ska visa oss lägenheten på Algatan idag. Jag frågade om han hade besiktigat lägenheten på Torsgatan än men det hade han inte eftersom han inte fått nycklarna av Mia. Jag sa att jag kan springa och hämta dem (hon bor två hus härifrån) och det tyckte han var kanon, så sen ska vi kanske titta på båda lägenheterna. Den på Algatan kanske redan är uthyrd då dock, för där var ett annat par och tittade nu. Och vi ska inte dit förrän 15.10.
Ronny har iaf hämtat hit 25 flyttlådor från jobbet, och sagt upp lägenheten. Så något hem ska vi få!

Klockan 11.00 ska jag vara hos barnmorskan, och min syster ska följa med mig! <3
Ska bli spännande, det var längesen nu. Hoppas på att få kolla blodvärde och blodtryck igen, och givetvis hoppas jag på att få höra hjärtljuden!


Det gick jättebra hos barnmorskan! Vi kollade järnvärdet, som jag trodde var lågt. 124 låg det på så jag behöver inte börja äta Niferex! Känns jätteskönt! Blodtrycket var 100/55 vilket hon också tyckte var bra. Viktuppgången sedan inskrivning är 3 kg, och under grav har jag sammanlagt gått upp 5 kg. Fundusmåttet var 21 cm, också helt okej!

På måndag ska jag tillbaka och göra tester på levern eftersom det kliar mycket på mina händer och fötter.

Mats från Heimstaden ringde vid halv elva och frågade om han kunde komma hit tillsammans med en potentiell hyresgäst och visa lägeneheten. Lustigt att det gick så fort med tanke på att vi sa upp den igår!
Det var en kille som skulle flytta hemifrån som var intresserad. Klockan ett kom hans mamma och tittade på lägenheten och hon var jätteintresserad och sa att de nog skulle ta den, och isf skulle hennes son flytta in så snart som möjligt. Detta innebär att vi kan flytta så snart som möjligt!
Gud vad skönt, nu ordnar allt upp sig! Torsgatan blir troligtvis vårt nya hem. =)

Kommentarer
Joakim. skrev:

sv: ja jag förstår det, men klart han ska hålla sig frisk :) it's gonna be alright!

2009-07-30 | 14:45:13
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0