Skönt med två dagars ledighet igen!

Gått av eftermiddagspasset nu och är ledig i två dagar.:) Imorgon är det skiftlagsfest ute i Skärshult och det ska bli jättekul.:) Nyktra är då både jag och Malin så vi kan nog underhålla varandra.

Har varit svintufft att jobba denna omgång eftersom mina fingrar svullnar upp och blir ömma. Både de och handlederna gör då jätteont och jag kan varken grabba tag i, eller lyfta något.

Leif ringde idag. Soc har inget emot att betala vår lägenhet åt honom, problemet är att han måste välja en lägenhet som han trivs i. Eftersom han är rökare, och vi bor på tredje våningen utan balkong så kanske den andra lediga lägenheten tyvärr passar honom bättre. (En etta är det dock.)
Förhoppningsvis får vi veta denna veckan hur det blir.

Imorgon ska Malin knäcka extra åt Bofast och vi har gjort upp en plan om att jag ringer dit och ansöker lägenhet. Hon har tillåtelse att skriva kontrakt och eftersom vi känner varandra ganska väl underlättar det lite. Får hoppas att det finns något ledigt. Sista veckan nu, sista möjligheterna innan bebben tittar ut...

På torsdag har mamma och jag en dejt. Då ska vi gå och titta på garn så mormor min kan sticka söta bebisgrejer, som hon så gärna vill. =) Det tackar jag för!

Fler bilder från Bobergs udde kommer när uppladdningen fungerar som den ska igen.

Kommentarer
malin- mamma till Sam skrev:

Nej jag hade inga känningar av lederna och så, däremot ligamentsmärtor i början men de försvann sen. Japps vi visste, jag är alldeles för nyfiken!:) Ni?

2009-07-22 | 08:39:33
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0