Tre omgångar kvar snart...

Sitter och äter potatissallad och korv, ska ner klockan två och jobba eftermiddag. Nattpasset gick väldigt fort p.g.a. att det krånglade så vi hade att göra, det vill jag lova. Vi var ändå fyra man.

Bastian hämtades klockan tio i morse, skulle till Höör och campa med farmor, Tomas och Elly igen. Imorgon ska vi möta upp dem och bege oss till Bakken i Danmark där vi var förra året med Bastians och bebbens farfar Jonny. (R.I.P)
Får hoppas att Bastian bara har bra minnen från det stället. :)

Gardinerna som avskärmar sängen från resten i vårt vardagsrummet ligger i en enda hög nu. :( Jag råkade sätta mig på en av dem och drog ner hela stålvajern som håller dem uppe. Jaja... nu kan jag åtminstone tvätta dem när de ändå ligger ner.

I tisdags var jag på sjukstugan och skalade bort lite av mina mollusker (som tydligen var vårtor) jag har på armbågen. De har suttit där i många år och nu började de gå mig på nerverna. Eftersom jag fortfarande går dit gratis så tyckte jag det var lika bra. Nu är det upp till mig om de försvinner helt - har köpt vårtmedel.

I onsdags ringde Gurli och väckte mig och frågade om jag ville med till havet. Givetvis ville jag och Bastian det så vi slängde på oss kläder och i med mat sen åkte vi. När vi kom till Bobergs Udde (Falkenberg) så tog vi allihop ett varsitt dopp under fem minuter. Sen började det åska och ösregna så vi åkte till McDonalds dyngblöta och käkade lunch. Efter maten blev det Fynda och såklart Babyproffsens butik. De hade jättemånga fina och billiga vagnar och bilbarnstolar. Blev jätteförtjust i en färg på vagnen. Grön med ljusgrön inuti. Sittedelen var lika fin.:)

Efter lite shopping, (Jag och Bastian köpte foppatofflor - mitt livs första, för 39 kr.) började det ljusna så vi åkte tillbaka till stranden och stekte i två och en halv timmar. Så lite brun blev jag iaf.:)



Nya magbilden med konstiga naveln...
;)

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

fina magen! så rund och fin den är redan!

min navel börjar också se lite konstig ut men det är ju bara början hehe =)



kram!

2009-07-18 | 01:20:30
URL: http://evelinas.blogg.se/
Malin- mamma till Sam skrev:

Grattis till graviditeten, det är så häftigt att få barn!! Underbart!

2009-07-20 | 23:03:22
URL: http://malinsmix.blogg.se/
malin- mamma till Sam skrev:

Min graviditet var bra, men orolig var man ju hela tiden. Och förlossningen tyckte jag var bättre än väntat. Såg att du skrev om Höör, jag är ursprungligen från Hörby om du vet var det är?

Tack förresten, Sam är underbar!

2009-07-21 | 12:28:05
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0