We are the world, we are the children...

Enough said - R.I.P King of Pop.



Idag hämtade vi bilen och jag körde den för första gången. Vi åkte till Smålandsstenar och herregud vad skön den var! Jättebekväm att köra och åka i! Perfekt familjebil! FIck också kvitto på att airbagen är ikopplad så inga misstag sker.
Jag, och Ronny är båda jättenöjda med bilen. =)

I Smålandsstenar tog vi först en fika, jag vaniljhjärta och Ronny wienerbröd med kaffe. Sen åkte vi och visade bilen för min bror, Dennis, som tyckte vi hade gjort en bra affär! Kul =)

Ikväll ska jag på massage hos Pippi. Ååååh jag längtar, TACK MAMMA OCH PAPPA! <3 Det är verkligen välbehövligt.
Undrar vad jag ska göra mot ischias bara. När jag vaknade i morse hade jag svårt för att ställ amig upp för det gjorde så ont i skinkorna. När jag kom upp på fötter strålade det ner till båda vaderna och gick jag några meter så var jag helt slut.

Ronny och jag haffade Leifi i Hylte idag. Han ska kanske få en lägenhet av socialen och då sa vi att han kan fråga om de kan kolla på vår lägenhet, för i så fall skulle vi kanske slippa uppsägningstiden. :D Det hade varit kanon och leif var intresserad också. Nackdelen är bara att han måste pushas på lite för att han ska få nåt gjort. =) Superhärlig kille dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0