Brolle i Hylte

Nationaldagen till ära så har Hyltefolket lyckats fjäska hit Brolle under den "efterlängtade Hyltefestivalen". Hyltefestivalen är överskattad varje år. Vi har haft hit Sarek, Jimmy Jansson, Sandra Dahlberg, Amy Diamond och aldrig har det kostat något, men nu ska man betala över hundringen för att få se och höra Brolle. Sån tur vi har då som bara kan öppna fönstret och sitta i lägenheten och lyssna. ;) fast, måste erkänna att jag inte är ett jättefan av Brolle.

igår åkte jag och Ronny hem till mamma&pappa och åt jättegod mat! Vi hade jättetrevligt och det var hur kul som helst att träffa syrran igen! Hon hade köpt hem jättesöta, bangladeshiska bebiskläder, i gult. Sen fick jag ett superfint, enkelt hårspänne och en korallröd sjal som passar kanon till både min hy och mitt hår!
Beställde lite grejer från HM igår, och då satt jag i valet och kvalet om jag skulle beställa en korallröd sjal eller inte. Som tur var så gjorde jag inte det.:) fick ju en ändå! Tack syrran! David var så glad att ha henne hemma igen. =)

I morse när jag vaknade kände jag mig jättebakis! Hade självklart inte druckit en enda droppe alkohol men det hjälpte inte. Efter en tugga havregrynsgröt så var jag tvungen att spy. Vet inte om grav. illamåendet har kommit tillbaka eller vad det var. Kan ha varit att jag inte åt frukost förrän runt tolv idag, och bebben kanske tyckte det var för sent?

Åkte till stan idag med Ronny och David. Jag hade mina sandaler på och jag fullkomligt älskar dem, de är så otroligt sköna! Ronny köpte nåt spel och sen köpte vi "Rädda menige Ryan" och "Finding Neverland" med underbara, älskade Johnny Depp. Han är ju så läcker. =) Sen köpte jag nästan ett kilo lösgodis för 45 kr, och 1 liter jordgubbar - mums!

Beställningen från HM som ska komma nästa vecka.


Kläder till Bastian, tror dock de är lite stora men är inte lönt att köpa något som passar perfekt nu. Han kommer knappt i så fall kunna använda dem ens under sommaren. Accessoarerna är till mig, så klart. ;) Är ute efter en väska som går i samma färg som mina sandaler. Anar att väskan är lite ljusare men det blir nog bra ändå.:) Har blivit galen i guldsmycken och färg! Så längtar tills jag får hem örhängerna. Har lovat mig själv att bli bättre på att använda smycken. Hämtade halsband hos mamma och pappa igår, som jag totalt glömt bort att jag haft. Har nu ett halsband som jag tror jag fick av min mormor, en fyrklöver i guld. Jättefint!

Imorgon går vi in i v. 18. Sjukt. =)


Kommentarer
Karro skrev:

Brolle var riktigt bra igår faktiskt!!! :D

2009-06-07 | 14:52:54
URL: http://karroeden.blogg.se/
nEa skrev:

Kul att ni tyckte om kläderna och att du gillade det andra du fick av mig med. Vi måste hitta på något någon gång snart. Love u =)

2009-06-08 | 10:53:21
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0