Datorkrångel och midsommar

Hej alla söta människor där ute! Internet har krånglat sen jag gick in i v. 19 (Förra söndagen) Skittråkigt, har tagit mig hem till mamma&pappa några gånger för att kunna använda deras dator, men då har jag inte haft ork att skriva blogg.
Jobbade nästan tre hela omgångar fem dagar i rad så nu är det bannemej skönt att vara ledig! Inget jobb förrän onsdag. =) I torsdags var jag hemma hos Tina med lilla kameran. Den användes flitigt och jag tycker verkligen jag börjar lära mig funktionerna. Massa bilder kommer....



Igår var det midsommarafton! Hemskt väder vill jag lova, det regnade en massa under dagen, men på kvällen var det iaf någorlunda bortsett från alla knott. Solen visade sig emellanåt iaf och det var ju bra! =)
Under kvällen gick vi tipspromenad och jag kom tvåa, så jag fick välja pris som nummer två. Kaffe och en kaffeburk. bra va? Jag dricker inte ens kaffe. xD Ronny blev ganska dragen och vi var inte hemma förrän strax innan ett på natten. Lagom trött var man då, så idag gick jag inte upp förrän syrran ringde vid 11.

Vid fyra i eftermiddag ska vi se till att vara i Ugglarp hos mamma, pappa, mormor, morfar, inge & marie och mina kusiner alicia och emilia. Morfar ska nämligen firas extrahårt idag eftersom han fyllt 75! Stort grattis! Sen får vi ju inte glömma mormor som på samma dag fyllde 69! GRATTIS!

Uppdatering kommer senare-...


Kommentarer
karolin skrev:

Jag beundrar dig som orkar jobba! Nu vet jag ju inte hur ditt jobb går till eller vad du gör men jag själv kan inte jobba hela 8-timmarspass längre. Jag får jätteont i höfter och knän och fötter och allt. Jag måste stå upp/gå omkring i 8 timmar (med 30 minuters lunch)och det är alldeles för mycket nu när jag är gravid.



Vilka söta bilder du har där :) Speciellt kattungarna fick mig att smälta :)



Kram

2009-06-20 | 14:05:05
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0