Depp.

Jag trodde att vi äntligen hade hittat vår lägenhet, och har verkligen filat på hur vi ska kunna betala 6000/månaden.
Men. Nu behöver jag inte tänka på det längre, eftersom jag fick ett mail idag. Där stod det att de vill ha en hyresgäst som kan flytta in 1/8 eller betala hyran. Eftersom vi har uppsägningstid på tre månader (utflytt 1/10) så kan vi inte flytta in innan och absolut inte betala dubbla hyror i två månader. Det blir nämligen 10000 för en månad.

Jag är riktigt nere nu. F*N. Varför ska allting vara så fruktansvärt svårt?!



En positiv grej är iaf att i lördags kände jag bebisen sparka! Och jag kände det med handen på magen! =) Ronny kände på magen och sa att han kände något som rörde sig, men just i det ögonblicket sparkade bebben inte. Men men, det kommer väl? =) Så nu har jag gått 21 v. Hade jag gått 8 v så hade vi haft längre tid på oss att fixa lägenhet. Men det hade varit ännu längre tid kvar tills vi fått träffa vårt lilla underverk.



Jag saknar fotbollen...

Kommentarer
Marlene skrev:

Åh tack! :)

Vilket oflyt.. men dagar då allt känns svårt så får man trösta sig med att man har en frisk o glad bebis i magen! :) Då försvinner allt jobbigt.. i alla fall för en stund!

Kram

2009-06-29 | 21:58:24
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
ericab skrev:

kul med flytt , vill också ha en lägenhet . gillar din header mycket . om du inte har något att göra så har jag en frågestund i min blogg . fråga vad som helst :)

2009-06-30 | 10:23:39
URL: http://ericab.webblogg.se/
nEa skrev:

vad tråkigt! Men det löser sig!!.. Men vad roligt att den lille äntligen börjat sparka :D

2009-06-30 | 17:28:14
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0