GRATTIS MORMOR & MORFAR

Mina älskade, underbara morföräldrar fyller år idag! Mormor blir 69 och morfar blir 75 - STORT GRATTIS TILL ER!

Jobbade förmiddag idag, första passet med 6:a laget och det var faktiskt helt okej.:) Vi hade lite krångel så maskinen stod stilla de två sista timmarna, men sånt får man räkna med ibland. Gött att jobba med gänget från förra året igen! Saknar dock långe-Calle en aning!

Efter jobbet cyklade jag upp till gymmet och sprang 24 min på löpbandet och orbitrecade i 10 min. Efter det cyklade jag vidare till affären och köpte en massa olika frukter till nattpasset, och en drickyoggi. Sen sov jag mellan 16 och 19, kan inte påstå att jag sov bra - är så sjukt täppt i näsan och nässprayen hjälper inte längre! Nu har jag ätit nudlar (Ville så gärna äta något annat men hade inget hemmea som inte låg i frysen...) Innan jag börjar klockan 21 ska jag trycka i mig en avocado med. MUMS!

Igår gick jag in i v. 18. Shit jag kan verkligen inte fatta det. Min mage har nästan inte blivit större alls, så vet man inte om det så skulle man aldrig fråga om jag var gravid. Tror jag spände åt mina byxor för hårt idag för jag har ett långt, blått streck efter kanten, på magen. Det är nog ett blåmärke men gör inte särskilt ont. Nu har jag flyttat bältet till nästa hål istället.

Kommentarer
Linn skrev:

Kolla Fejjan-mejlen, please :) :*

2009-06-09 | 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0