Ultraljud på axeln!

Så, min mormor och morfar fyller år nästa måndag. haha.... jag tog fel på dagarna.. :$ Pinsamt!

I morse kunde jag inte knäppa mina ljusa jeans. Så nu sitter där ett gummiband. Jag har lagt på mig märkbart på höfterna. När jag jobbar nätter så rör det sig ordentligt i magen. Illamåendet har nog hittat tillbaka så smått.



Igår var jag hos sjukgymnasten Gunilla igen. Jag tycker verkligen om henne, hon är supersnäll! Hon gav mig ultraljud på axeln. Det går inte riktigt till som de andra ultraljuden jag fått göra haha. Det här gick ut på att hon smetade ut en kräm över armen och skuldran, på vänster sida. Sen körde hon med apparaten över krämen tills den blev, nästan brännande varm. Det var små piggar som gick in i huden och tryckte på musklerna. Sen när ultraljudet var gjort masserade hon mig och fy f'n vad ont det gjorde! Jag började nästan gråta!
Sen fick jag repetera de hållningsövningar jag fått förra veckan, och så fick jag nya. Jag är jättemotiverad till att göra dem så nu ska det minsann bli bättre! Fick en ny tid av henne med, i början av juli. Vi får hoppas att smärtan i axeln släpper tills dess!

Idag är det fotboll, Sverige - Malta och Sverige mååååste vinna!
Jag kommer sitta bänkad och glo stenhårt, det kan jag lova!
Bakpotatis ikväll? Ja tack, det hade varit gott!

Väntar på leveransen från HM. VILL HA NU!!! Skattepengarna kom igår wohoo! =) Nu känner jag mig rik :D Liseberg 21 juni! Tänk om man hade kunnat åka utomlands en sista gång innan bebis kommer? Nu vet jag ju iofs att det är omöjligt. Ronny jobbar hela sommaren och efter augusti vågar jag inte flyga.
Älskade pojkvän i Alanya <3

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

så fin magen är!!

ne jag har nog inte märkt nån skillnad än, det kommer liksom då och då. fast nu är ju buffarna så svaga så jag skulle inte vakna av dom, men man säger ju att många bebisar är mest aktiva på natten =)



kram

2009-06-10 | 17:38:20
URL: http://evelinas.blogg.se/
erika skrev:

heej tjockis ;P har du det bra? klart du har, jag följer bloggen..hehe låt oss hoppas att mormor och morfar amanda svensson inte läser blogg(?)

NU STÅR DET FYRA -NOLL :D

2009-06-10 | 20:18:06
URL: http://erikatta.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

ja nu börjar det växa på allvar för oss =)

jag kommer inte ihåg när jag tog ut piercingen, men det var i höstas nån gång. alltså innan jag blev gravid i lite förebyggande syfte haha... har inte testat att ta igenom nåt dock så det kan jag tyvärr inte svara på!



kram

2009-06-11 | 09:39:35
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0