Idag idag idag!!!

Äntligen är det dagen då systeryster kommer hem! Wohoo! Ska bli jättekul att träffa henne igen, var längesen sist =)

Gick upp vid nio idag, hade velat sova längre men plikten kallar. Bastian skulle äta frukost och så.
Jag har ont i svanken idag, men kan tänka mig att det har att göra med mina svankövningar. Tänkte träna en stund idag men hinner jag inte det så får jag ta det imorgon istället.

Har precis städat badrummet. Äntligen fick jag bort rostfläckarna i badkaret, men gud vad jag fick skrubba. Men men, cilit bang gör susen ;) Eftersom kattsanden vi har lämnar vita, äckliga fläckar efter sig på golvet så passade jag på att moppa golven. Känns bra mycket fräschare och luktar mycket fräschare. Dessutom tycker jag att det är rätt kul att moppa. ;) Det är typ som att måla haha.

Igår jobbade jag sista passet med 5:laget. Stina var en ängel under hela passet och hade stenkoll på allt. Mannen som jobbar med oss satt och övervakade maskinen under hela passet och beordrade oss att springa hit och dit och göra ditt och datt. När jag hade fixat i ordning min gröt och skulle äta så skickade han ut mig men då blev Stina sur och sa till mig att gå in och äta. Sen sa hon till honom att alla självklart måste få äta och att han gott kan jobba han med! Aargh. Kommer sakna att jobba med Madde och Stina dock. Underbara, glada människor. =)
På måndag börjar jag på riktigt.

Bastian frågade mig hur stor bebisen är nu. Jag tycker det är kul när han frågar men han får bäst uppfattning om man visar med fingrarna. Sen sa han att mammas bebis är ännu större. Ja det är den sa jag. Hennes bebis kommer ute före min och pappas också.
Det är svårt för en sexåring att föstå hur det går till egentligen, de har ju inte mycket till storleks- eller tidsuppfattning.

Sjukgymnasten som jag träffade i tisdags ringde nyss och bokade in kl. 13 på tisdag. Då kommer jag att få lite fler rörlighetsövningar. Sen sa hon att hon ville hålla kontakten med mig under graviditeten eftersom kroppen förändras i takt med den. Hon poängterade åter igen vikten av kroppsstyrka och hållning.

Kommentarer
nEa skrev:

Yes nu är jag hemma! Ses om några timmar ;). Love u =)

2009-06-05 | 15:14:13
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0