Illamående

usch och fy. Mår illa nu, som jag brukar göra en liten stund varje dag... Nog dags att äta något litet igen. Jag och älsklingen har varit ute och tvättat bilen och jag har gått till affären och tillbaka.

Det gick ju inte så bra på fotbollsmatchen igår. Att hämta upp sig från 3-0 underläge är strakt gjort, synd att man då ska förlora på straffar! Lider med Bjärsmyr (som gjorde självmål) och Molins (som sköt straffen i stolpen) som troligtvis bär detta på sina axlar. Shit happens, men gud vad de kämpade!

Nu ska jag snart iväg och jobba lite övertid. Eftermiddag idag, så det är ganska lugnt, hoppas jag. Tycker visserligen det är lite jobbigt att jobba med nya människor hela tiden, men det ska nog gå bra.:) Trivs faktiskt bättre med andra än min "fasta" arbetskamrat...

Nu har jag bara en månads jobb kvar på bruket, shit.. vilken inkomst har jag sen?:/ Nu börjar jag bli orolig.

Uträkning utgår från dagens datum: Lör 27 jun 2009.
Din graviditet startade Sön 8 feb 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 22 feb 2009 (ägglossningen).
Du är på dag 140 av 280. (50%).
Du är i vecka 20.
Du har gått 19 fulla veckor och 6 fulla dagar (v19+6).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 14 nov 2009
Du har 140 dagar kvar till beräknad förlossning.

Halva tiden kvar!

Kommentarer
nEa skrev:

jag vill med jobba övertid och tjäna en jäkla massa pengar :D

2009-06-29 | 11:39:23
URL: http://neasv.blogg.se/
Marlene skrev:

Det brukar ha en tendens att lösa sig med pengar! :) Tråkigt med illamående, det är tröttsamt!



Ha en fin dag! Kram..

2009-06-29 | 13:07:41
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
erika skrev:

vet du könet?? eller varför symbolen? :)

2009-06-29 | 20:08:51
URL: http://erikatta.blogg.se/
J o s e f i n e skrev:

Hej.



Vi ska ha nästan samtidigt =)



Hoppas du mår bra.



(Våra kommentarknappar ser nog likadana ut, vilket sammanträffande) :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0