Jobb heeeela helgen

Jag börjar bli lite småtrött nu. Bruket ringde i torsdags och frågade om jag kan jobba extra på söndag. Förmiddag och natt. Jag tackade ja, så igår påbörjade jag denna omgången på fem pass. Jobbade förmiddag och natt igår (Efter förmiddagspasset blev det en tur till gymmet.) Kom hem sex i morse, gick och la mig halv sju och strax över nio vaknade jag. Inte mycket till sömn alltså. Klockan två börjar jag igen och så slutar jag nio. Sen jobbar jag ju förmiddag och natt imorrn med.
Pengar är det ju iaf. Tisdag och onsdag jobbar jag också, men sen är jag ledig i sex hela dagar!
Längtar till nästa helg och hoppas på bättre väder!


Sura Diva...

Kommentarer
erika skrev:

euhm jaa :D det är mycket troligt att jag kan den 26-27 juni! är det nåt på g eller?

2009-06-13 | 13:30:28
URL: http://erikatta.blogg.se/
nEa skrev:

ojoj, vad du jobbar på. Jobba inte ihjäl dig bara!! Vi måste ses snart =).. <3

2009-06-13 | 14:40:41
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0