Pust

Precis jobbat förmiddag på bruket. Det stod stilla i maskinen, papperskvalitén blev inte bra nog för att vi skulle kunna skicka vidare rullarna så det blev truckande hit och dit. Första två timmarna hade vi fikapaus. Det var fantastiskt kul att jobba med Malin igen dock! Nu är jag hemkommen, nyduschad och har precis ställt alarmet på 19:30. Får hoppas jag kan sova så länge idag, hade verkligen underlättat för mig under natten sen.

Älsklingen har nyss slutat och är på väg hem han med. Han skulle stanna vid drop-in frisören här i Hylte och se om han hade tid, 130 kr för en klippning är inte fy skam. Och tekniken han använder är väldigt olik den svenska tekniken, men gud vad duktig han är!

Igår var jag hos sjukgymnasten för min axel, nacke och rygg sen fallet i trappan i lördags. Hon konstaterade att jag svankar alldeles för mycket, vilket gör att jag får dålig hållning. Jag är överrörlig men vänsterarmen får jag inte ut i ytterläget. Och jag har fått mig en rejäl smäll på kappmusklen, som sitter på axlarna, nacken och översta delen av ryggen. Nu har jag fått övningar som ska göras varje dag i en vecka för att se så att jag blir bättre. Dessutom äter jag medicin mot muskelinflammation.

Trötter, trötter. Linnea min älskade syster, snart är du hemma! <3


Kommentarer
Fru Evelina skrev:

aj då, har du ramlat! hoppas du inte gjorde dig alltför illa! och det är inte bra att svanka,speciellt inte nu när det kommer bli tungt med magen =)

1500 kostar 3d/4d ultraljudet i linköping! ska ni göra sånt också?



kram

2009-06-03 | 14:50:30
URL: http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

tack för tipset, ska kolla in rusta. har tänkt på det men vi har ju inte det här =) funderade om jag skulle vänta till ullared kanske!



skönt att det börjar bli bättre iaf, och att du inte slog i magen!!



kram

2009-06-05 | 09:25:54
URL: http://evelinas.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

jag vet inte när vi åker dit. skulle vilja dit snart men jag vill veta könet innan jag börjar köpa massa kläder och saker till rummet och så, så förmodligen blir det inte förrän juli nån gång!



kram

2009-06-05 | 10:28:20
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0