BVC

I torsdags var jag på BVC igen med älskade Aron! Han hade gått upp ytterliggare 190 g så då vägde han 4040 g, var 53,2 cm lång och hade ett huvudomfång på 37,2 cm. Hon tipsade mig om magdroppar som kunde hjälpa mot magknip, så 160 spänn fattigare blev jag men jag vet inte än om de hjälper. Bra skulle de vara i vilket fall som.

Igår julpyntade jag lite. Tänkte inte sätta fram tomtarna än, men när jag plockade bort allt rosa och lila från lägenheten såg det så tomt ut. ;) Mysigt är det iaf!

Förra helgen var mormor och morfar här, och träffade Aron. Deras första barnbarnsbarn hittills.

I veckan var vi hemma hos Gurli och Tomas en sväng och då lyckades lilla hjärtat kissa ner deras säng haha. Något som han brukar göra då och då. Dagen efter siktade han in sig på moster Linnea som skulle byta blöja, men träffade mig istället. ;) tvätt blir det mycket av, vill jag lova.



    

 




Kommentarer
mamma och linnea skrev:

Vilka fina bilder! Särskilt den på mormor och morfar med Aron, och den sista! <3

2009-11-28 | 12:55:11
karolin skrev:

åhh vad spännande, inom en vecka! Det kan ju MYCKET väl hända nu när det är så nära.



Vilka fina bilder! Den nedersta är helt underbar!

Kram

2009-11-29 | 10:53:32
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0