Kärlek!


Obeskrivlig lycka direkt efter förlossningen!


Vår älskling sussar sött!


Nybadad Aron med tuppkam. =D



Denna helgen är gammelmormor och gammelmorfar och hälsar på och det är jätteroligt! Igår var de hemma hos oss och tittade på lägenheten, och självklart också nytillskottet! :D Båda två höll honom, och alla tre verkade nöjda! :) Jag fick en fin blomma, och Aron fick en jättefin, stickad tröja bl.a.

Idag, om drygt en timme, ska vi åka hem till mamma och pappa och äta. Vi har hunnit bada Aron, som inte tyckte det var alls lika skönt här hemma som på BB. :( Jag måste köpa en badtermometer, jag tycker det är så svårt med temperaturen. I natt sov vi helt okej, det tog oss nog 2 timmar innan vi somnade, för han höll på och krångla. Han har bajsat grönt det senaste dygnet och jag läste att det kan bero på att han får i sig för mycket av den söta mjölken och för lite av den mättande. Så nu gör jag verkligen allt för att hålla honom vaken när jag ammar!

Gått upp i vikt, det har han! Vi var på kontroll på BVC igår, och då vägdes och mättes han. Han är nu 52 cm lång, med huvudomfång på 36,8. Han väger 3850 gram, alltså 420 gram mer än i söndags! Nästan ett halvt kilo vilket sköterskan sa var en helt perfekt viktuppgång! Många barn har ofta annars en svacka i vikten. Vi stötte på Carin också som var helt tagen! Jättekul att få visa upp sitt älskade barn. <3

Kommentarer
fijah(: skrev:

Vilken söt liten en !:') Hur mår du?=)

2009-11-25 | 20:02:44
URL: http://feliciasoder.blogg.
Kim skrev:

Grattis så jätte mycket till eran lilla limpa! En riktig sötnos juh :)

2009-11-26 | 10:55:00
URL: http://kimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0