Skönt

... att Ronny är pappaledig denna veckan, det är verkligen guld värt! Brösten ömmar av att mjölkproduktionen tagit fart, och de är nu stora som... tja... känns som Pamela Andersson haha.

Magen är fortfarande mjuk men den är smal igen, har bara en liten liten bula kvar. Under graviditeten gick jag upp 17 kg, från 60 till 77. Dagen efter förlossningen vägde jag 70 kg, då var 3,5 kg bebis och 0,75 kg moderkaka borta - resterande 2,75 kilona fostervatten. Idag, fyra dagar efter förlossningen väger jag 65, så nu har jag bara 5 kg kvar. Men de kilona finns ju där av en anledning också, och det är viktigt för amningen.

Preliminärt har vi sagt att vår älskling ska heta Aron. Jag hade helst velat stava det Aaron men av ren enkelhet blir det ett A. Barnen ska ju själva kunna lära sig stava också.

   
   

Jag är KÄR <3

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

Vad söt han är!!

och han ser verkligen ut som en liten aron :-)



kram

2009-11-18 | 17:20:16
URL: http://happilyeverafter.se
Anonym skrev:

Wihoo! Jag röstar fortfarande för Aron =)

2009-11-18 | 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0