Yoss

Igår kväll var jag och Ronny på Yoss i stan och åt. Jag åt tonfisk med chili och lime sås till ris, och Ronny åt oxfile med pepparsås och potatisgratäng. Hans mat var mycket godare än min, jag kände bara chili-smaken. Men till efterrätt tog han irish coffee och jag vit chokladmousse med knäckflarn och exotiska frukter - supergott!

Under tiden var Bastian hos sin farmor.

Idag har vi gått in i v. 39 och jag har börjat packa bb-väskan lite smått. Jag är långt ifrån färdig, men det känns som att jag har mycket tid på mig.

Vi ska åka till Gryteryd en sväng i eftermiddag tillsammans med Ronnys systrar Stephanie och Yasmine. Det är minnesgudstjänst för Jonny, och vi hoppas på att hans farmor kommer dit, då de nästan aldrig träffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0