Besök på en söndag - nu i v. 36!

Idag gick jag upp ganska tidigt och började städa och dona. När vi var halvfärdiga med lägenheten tog vi en paus och åkte till smålandsstenar. Där handlade vi och köpte en hallon/blåbär tårta på Göstas Konditori. Klockan fyra kom folket, Ronnys familj och min familj. Då blev det fika, och trevligt snack. Vid fem tittade Tina och Tamas förbi också. Ronny fick en jättefin tjocktröja av min familj, och en annan munktröja av Gurli och Tomas. Lite lottor och en deo, av mig fick han ju objektivet.

I morse satt jag och räknade hur många vitamintabletter jag har kvar - 34 stycken. Gissa hur många dagar jag har kvar till BF? Just det - 34! Tajmat och bra, dock lär jag ju inte föda prick den 14 november.

I veckan måste jag läsa spanska, för veckan efter ska jag lämna in två analyser på en bok, en litterär analys och en aspektanalys. Jag avskyr analyser och det blir inte bättre av att alla instruktioner man får är på spanska. 

Idag har jag suttit och pillat med bebisbyrån, börjar bli lite ordning i den. Snart ska jag skölja upp alla kläder i strl 50-56 för att förbereda lillens/lillans ankomst. Ska bara få tag på ett parfymfritt sköljmedel först.  

Föräldrautbildningen drar igång i veckan, äntligen! Tyvärr kan inte Ronny följa med eftersom han jobbar eftermiddag, så vi ska ha en individuell genomgång med Carin också.

Kommentarer
Pappa skrev:

Bananmuffinns! Pappa gillar!!

2009-10-11 | 22:32:37
Fru Evelina skrev:

hihi säg inte det, du kanske har en punktlig bebis! å andra sidan är det bra att fortsätta äta vitaminerna även när man ammar så du kanske ändå vill köpa en ny burk :-)



kramis

2009-10-12 | 16:50:26
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0