Blodtryckskontroll

Idag låg blodtrycket på 130/75, så undertrycket var lite bättre än i onsdags! Jag ska tillbaka på tisdag och kolla igen.
Bebis är nu RUCKBAR! Nu närmar sig förlossningen, nästa steg är att bebisen är fixerad och redo att födas.

Jag bakade igår, hallongrottor eftersom det inte behövdes ägg till det.
Men bananmuffinsen som jag bakade i förrgår är nog ändå favoriten - mums!

Magen idag:



Om ungefär en timme kommer söta Pernilla och hälsar på :) Hon passar på när hon är hemma från Oslo! Det tycker vi om! =D

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

mm det är inte långt kvar nu :-)

jag hoppas att han är fixerad redan, att det är därför jag haft så ont!



kram

2009-10-09 | 17:15:48
URL: http://happilyeverafter.se
Fru Evelina skrev:

ja men vi planerar inte att köpa nåt nytt objektiv så det känns bättre att ha en liten väska tills det blir aktuellt isf :-)

När du närmar dig vecka 38 är det nog dags att packa väskan, då är du ju fullgången och det kan hända när som helst!



kram

2009-10-11 | 21:08:32
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0