Första snön!

Idag föll den första snön över lilla Hylte. Mysigt tycker jag, men tråkigt när den bara smälter så fort den nått marken. :/ Den får gärna ligga kvar en stund!

Har otroligt ont i armen idag, jag brukar aldrig få ont efter vaccinationer men nu är det hemskt.

Linn kommer till mig om en stund :) ska bli jättekul! Vi ska käka chips och se idol och bara snacka skit. :)

Fick en liten bok på posten igår. En bok på spanska "En fiskmås historia", låter kul va? ;) Haha den ska jag läsa och skriva två analyser på. Analyser är det värsta jag vet, usch och fy!

Ronny är i stan nu. Han ska prova "airsoft" och se om det är något för honom. Han har inte haft en hobby på väldigt länge och vi har letat efter något som han kan göra för att träffa folk. Det är möjligt att vi kanske har hittat det nu. Först ville han köpa en hund och börja med agility, men med tanke på att vi sitter i den sitsen som vi gör, så passar inte det så bra. På söndag ska Ronny jobba över. Tråkigt, men vad gör man inte för pengar. :/



Ronny kom hem direkt igen för airsoft arenan var stängd. Trist.

Hans mobil gick sönder för några veckor sen, helt plötsligt kunde han inte höra något när han ringde, om han inte pratade genom högtalaren. Vi trodde felet berodde på att han fått någon metallflisa i den på jobbet.
I måndags slutade min också fungera (Vi har samma modell, Sony ericsson c905) och nu har jag googlat lite på felet. Det är tydligen väldigt vanligt på de här mobilerna och har varit sedan flera månader innan vi köpte våra. Skitkasst tycker jag, vi har haft dem sen juni. Man väntar sig lite mer, speciellt eftersom de inte var jättebilliga heller. :@ Vi ska till tre snarast och lämna in dem.

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

hihi det är ju SÅ tidigt med snö redan!!

ja detta hallonbladsteet är faktiskt riktigt gott men du behöver ju inte ha nån brådska än, jag började nu när han är helt färdig bara för säkerhets skull ;-)...

2009-10-16 | 15:34:17
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0