Fotosession!

Igår åkte Ronny och David in till stan och provade airsoft - de blev båda två helt sålda. Under timmen de spelade gick jag på stan med Bastian och handlade lite för mina födelsedagspengar. Det blev två diadem med rosetter, ett rött och ett lila, nya hipsters från H&M - de bästa! Nya tumvantar för barnvagnspromenaderna och ett långt linne som täcker hela magen och lite till. ;) Sammanlagt 300 kr kostade det. Vi passade på att lämna in våra mobiltelefoner till 3 också, och enligt dem ska vi inte behöva betala något utan det går på garantin! Ca. 2 veckor tar det innan vi får tillbaka dem.

På eftermiddagen var jag och Gurli hos hennes vän Madde på "sminkparty". Märket var Mary-Kay och jag har inte hört jättepositiva saker om det så jag blev inte direkt såld. Dessutom var försäljerskan ny och läste precis allt innantill. Har varit på bättre...

Idag jobbade Ronny över, och jag låg och sov. ;) Gick upp när klockan var halv elva och åt frukost. Sen ringde jag Tina som jättegärna ville komma över och fota mig idag! Så hon kom hit och vi möblerade om vardagsrummet till studio - jag sminkade mig och gjorde mig iordning. Sammanlagt tog hon strax över 125 bilder, och många blev jättebra! Nu ska hon pilla lite med dem och jag väntar med spänning på det färdiga resultatet! Originalen har jag på min dator också, kan titta på dem hur längre som helst. STORT TACK!

Klockan fyra ska vi hem till mamma och pappa och fira mina syskon som fyllde år i veckan. Trevligt att träffa Dennis öven utanför arbetstid!

:)

Idag har vi gått in i v. 37! Tiden går och det märks. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0