Grattis Lina och Niklas!

Förra veckan, den 22 oktober klockan 00.11 blev Lina och Niklas föräldrar! De fick en liten flicka via kejsarsnitt eftersom tösabiten låg i sätesbjudning. Hon ska heta Lava och jag längtar efter att få träffa dem! =)

Bilder från 13 december förra året, ca 2 månader innan vi alla fyra blev gravida. 

 



Idag var Ronny och Bastian uppe på vårdcentralen och vaccinerade sig. Det tycker jag känns jätteskönt, speciellt eftersom Ronny är så fruktansvärt sprut-rädd! Klockan halv elva var vi hos barnmorskan på kontroll.

Blodtryck: 125/80
Bebis hjärtslag: ca 143 slag/minut
S-F mått: 36 cm.
Viktuppgång under graviditeten: 15 kg
Övrigt: Bebis fixerad!!!
Nästa kontroll hos BM är sjunde november.

Halv tre till halv fem var jag på föräldragruppen och vi diskuterade allt och inget - jag tycker verkligen det är jättetrevligt att få träffa andra blivande föräldrar att byta tankar med!

Nu ska jag skriva färdigt ena analysen på spanska, och imorgon ska jag ta itu med den andra.

I söndags var jag på gekås och köpte en scrapbook och fotohörn, köpte också lite klistermärken och blommor och sånt så nu har jag satt in alla magbilder fram t.o.m. v.25 i den. Igår beställde jag framkallning av bilderna från v. 26 och framåt! KUL! =) Det blir askalas!


Kommentarer
karolin skrev:

åhh vad roligt! Visst är det kul att bebisen fixerar sig, det känns verkligen som att det närmar sig slutet då!



Jag hade gått upp 14 kg nu, så vi ligger näästan lika (förutom att du är tre veckor före mig.) Jag trodde det var så himla mycket mer och vart glad när hon sa att det bara var 14. Plus att jag hade ätit lunch en kvart innan och var smockmätt haha!

Kram

2009-10-28 | 20:37:23
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0