Slutstädat?

... Jag hoppas det, suck, ischiasnerven har varit ett hel*ete sen igår vid middagstid. Har TNS:at konstant sen dess! Till och med när jag städar, men jag klarar inte av rörelserna. Ska ringa Jimmy och fråga om hon som ska ta över efter mig på måndag kan hoppa in redan denna veckan, det hade varit underbart!

Tina tog bilder i lördags, och det var så kul för bebisen reagerade på blixten varje gång. Rörde och skruvade sig.
 

Nu ligger båda Diva och Leia och sover jämte mig i sängen. Nästa vecka börjar föräldrautbildningen. den slutar när jag är i v. 38, lite väl sent tycker jag...

Nu lägger jag in en bild, sent som vanligt, på magen i v. 34 (33+6).
Idag är jag i v. 35 (34+2)


Kommentarer
Fru Evelina skrev:

ja det var ju ganska stor ökning, hoppas det gått ner snart igen!



du har SÅ fin mage!!

låter som en bra ide att sluta städa, blir ju inte direkt bättre av att hålla på trots smärtan.

ta hand om dig!



kram

2009-10-06 | 16:02:36
URL: http://happilyeverafter.se
Mimmi skrev:

Aaw kattmys på magen ♥

2009-10-07 | 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0