Uppe med tuppen

Klockan är 06.29 och jag är vaken... det hör inte till vanligheterna. Jo kanske, att jag är vaken men inte att jag redan gått upp och duschat och så. Jag ska till Gekås med Gurli och Anette, först var det meningen att jag skulle köra sen behövde jag inte göra det längre. Har inget speciellt att handla, men ska nog titta på vinterstövlar utanför.

I fredags var jag och Tina på stan och shoppade. Det var superkul! Hittade bl.a. en rosa lång tröja på H&M som täcker magen, ett svart diadem med stor rosett med massa paljetter på, och en ny amningsbh med bättre stöd.
Tina köpte jättefina tröjor på Gina Tricot!

På kvällen tittade jag på idol och pluggade spanska medan Ronny var hos Anders med David och Leif och spelade ölspelet. Igår pluggade jag spanska i princip hela dagen. Vi åt kvällsmat hos Gurli och Tomas, någon kycklinggryta med mango som bara Ronny jag och David gillade. (nytt recept) Klockan sju kom Stephanie hem till oss med "Benjamin Buttons otroliga liv" Jag såg nog bara halva filmen för jag kunde inte sitta uppe längre sen. Inte för att jag var trött utan för att det gjorde ont i magen.

När jag är på gekås idag ska Ronny och hans kusiner spela airsoft i Halmstad. Tycker det är kul att de hittat en hobby. Igår frågade hans lillebror Robin mig om inte jag skulle vara med men jag tycker nog det får vänta tills efter jag fött, annars föder jag väl inne på arenan. ;)

Klockan två idag blir det smarrig middag! Älgkött hemma hos mamma och pappa - GOTT! Vi firar pappa som ju fyllde år i helgen. :)


Kommentarer
Fru Evelina skrev:

hihi men idag är ju 6.25 egentligen 7.25 så det var kanske inte så konstigt att det gick lättare att gå upp tidigt!? :-)



hoppas du hittar fina vinterstövlar idag!

kram

2009-10-25 | 09:29:35
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0