Besök av Sverkers El

Vår tvättmaskin fungerar inte riktigt somd en ska, troligtvis är det glapp i den. Sist gick den igång med luckan öppen, och nu går den inte igång alls. Därför ska Knut-Inge från Sverkers El komma hit i eftermiddag och kika lite på den.
Hoppas han kommer tillrätta med problemet.

På fredag ska det firas att jag fyller tjugo och Ronnys lillasyster Yasmine fyller femton. Då vill jag ha rena kläder på mig, och helst skulle jag vilja ha något nytt. Men det känns så meningslöst att köpa kläder nu för jag kommer inte använda dem om ca 2,5 månader. Nu har jag nio veckor kvar av min graviditet. SJUKT!

Tina var här igår och fotograferade lite. Självklart blev min lilla bebismage mest utsatt för kamerablixtrarna. Tina frågade om hon får ta magbilder på mig i underkläder och självklart får hon det! Det hade varit så kul att ha! =)

Imorgon ska jag till frisören klockan 9.00 och fixa mig lite. Klippning och slingning är det soms tår på schemat, får se om jag väljer att lägga in en slinga i en kul färg, eller inte. Förra hösten hade jag en brun slinga i håret och det trivdes jag väldigt bra i.

Här på Torsgatan är det underbart att bo. Bastian är ute och leker nästan hela tiden, han har många vänner här redan. Idag efter skolan skulle han följa med Emil och bowla, och imorgon följer Emil med oss hem. Det är så skönt att få lite tid för sig själv, och lite frihet! Ett sovrum med väggar och en dörr är guld värt!

Här kommer lite bilder:



Pinsamt - Elektrikern var precis här och bara för det så fungerade tvättmaskinen på första försöket... TYPISKT! Men jaja, tacksam får man ju vara:)


Kommentarer
sarah skrev:

åh FIN mage!

2009-09-09 | 16:56:40
diana ♥ skrev:

Kul med an till gravidblogg!! =) Har just nu tävling på min blogg om valfritt personligt namnsilversmycke, var gärna med och tävla!! =) ♥ Kram

2009-09-12 | 20:39:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
chicy skrev:

Jag vill visa min tacksammhet för din fantasktiska blogg!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191484



Man samlar poäng och får gratis present kort5

använder du denna länk får du 50 bonu poäng!

2009-09-13 | 09:16:38
URL: http://chicyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0