Idag är ingen vanlig dag...

...idag är Mandas födelsedag.

Ja så är det, idag fyller jag hela tjugo år! Jag får handla på systemet - wow (?) Men som jag sa till pappa så skulle jag bara göra det med en tjock dunjacka på mig så att inte magen syns... Men det är ju faktiskt ganska varmt på dagarna så plockar nog ändå inte fram den än.  Jag klarar mig.

I fredags firade vi mig och Yasmine, Ronnys lillasyster som fyllde 15 år. Jag fick 1500 kr och dessa -> av mamma & pappa, mormor & morfar, Dennis & Linnea och David. Skorna är ett par som jag nämnde för Linnea att jag ville ha. De är från H&M och färgen heter mörk cerise och de är helt underbara! De får dock ligga på hyllan tills jag har fött, åtminstone., Troligtvis så blir det skorna till dopet =)

Av Ronny fick jag 1500 kr till godo, att antingen köpa mig en spa-vistelse för (som skulle få vänta till våren), en träningsmaskin, eller nya vinterkläder. Dessa är alla tre saker som jag velat ha/behöver så det blev kanonbra!

Av Gurli & Tomas fick jag bebisgrejer, bl.a. babysitter, bärsele, babygym och Ronnys mormors symaskin som de köpt av henne! Jag har nämnt många gånger att jag skulle vilja ha en så jag blev jätteglad. Den är väldigt enkel med så den passar mig perfekt! Jag är ju annars en "träslöjdsmänniska".

Jag fick 200 kr av Ronnys farbror Erik och hans familj, och 200 kr av Ronnys mormor & morfar - hur snällt som helst!

Av Carina och Mikael fick jag en stoooor golvväxt som är jättefin, och jag kan säkert komma på minst tio olika ställen i lägenheten där den skulle passa bra! Det bästa är att katterna lärt sig låta bli den:D

Av Allan och Ramona fick jag en orkidée och två lotter varav den ena var vinst på 10 kr!

Av Pia fick jag 4 lotter varav 2 var vinster på sammanlagt 75 kr!

Av Tina och Tamas fick jag tre jättefina, lila ljuslyktor!

Av Anette och Ingvar fick jag en supermysig stor ljuslykta som ska tändas flitigt!

STORT TACK TILL ALLA SOM KOMMIT IHÅG MIN DAG - NI ÄR GULD VÄRDA <3



Imorgon ska jag till sjukstugan på fastande mage och ta prover igen. Anledningen är klådan jag har haft hela helgen, och att det kommit tillbaka till handflatorna igen.

Förutom det så blir det jobb, som idag. 10 h/veckan är det fortfarande som gäller, jag kör på tills jag får andra order.;)

Nu sitter jag och väntar på att Ronny ska komma hem från jobbet. Han slutar 22.54 och när han är hemma ska vi mysa och äta vitlöksbröd. Jag kämpar för att hålla mig vaken, tavegyl gör mig otroligt trött!


Kommentarer
Fru Evelina skrev:

GRATTIS i efterskott!



kram

2009-09-15 | 17:15:02
URL: http://happilyeverafter.se
Karin Jönsson skrev:

Grattis i efterskott! :)

2009-09-16 | 16:11:31
URL: http://wedwose.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0