Kontroll hos BM

Jag är jätte-efter med magbilderna, jag har tagit bilder men hinner inte lägga upp dem i tid alltid. Detta pga att vi försöker lägga in alla bilder på en av datorerna och det är lite krångligt. Ska dock försöka hinna med det imorgon.

Idag är jag i v. 33 (32+2). Var på kontroll hos Carin, min bm idag.

Jag väger nu 72,6 kg. Har alltså inte gått upp särskilt mycket (om ens något) sen förra veckan.

Blodtryck: 115/70 vilket oroade Carin lite. Mitt undertryck har legat på 55/60 innan så det har ökat en del på två veckor.
Blodvärde kollade vi aldrig eftersom det har varit så bra hela tiden innan.
Bebis hjärtslag: ungefär 138 slag/minut
S-F mått: 30 cm. (Ska kolla så att bebis växer på ultraljudet på måndag, eftersom jag inte blivit något större sen sist.)
Levervärdena hade ökat men håller sig inom ramarna. Läkaren skickade en remiss till en hudläkare som ska utreda huruvida jag har allergi eller inte. Det kliar nåt otroligt på mina händer och fötter så något bör det vara.
Hade inga leukocyter i urinet denna gången, kan bero på att jag lade urinröret bland is för att hålla det kallt.
Bingo!

Det som oroar mig nu är storleken på den lille. Men som tur är dröjer det "bara" sex dagar innan vi får veta hur det ligger till.



Vi har haft en lysande motorlampa på bilen så idag åkte vi till brorsan i Smålandsstenar och frågade honom om råd. Han tittade på bilen och upptäckte att vi hade ett fem cm långt hål rakt igenom en slang till vevhus-ventilationen. Felet åtgärdades tillfälligt och Dennis beställer hem en ny slang. Kul att se hur han har det i sin nya verkstad! Dennis bilservice AB.

Kommentarer
erika skrev:

men gud haha det tog mig lång tid att fatta vad du menade med att du hade lagt urinröret bland is. Hur gör man det tänkte jag.. :)

2009-09-23 | 09:18:21
URL: http://erikatta.blogg.se/
Linn skrev:

Hahahaha! erikas kommentar alltså! :D:D Vilken nöt :D

2009-09-23 | 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0