Linn!

Haha åt mammas kommentar på förra inlägget. ;)

Linn har varit och hälsat på mig idag! Det var jättetrevligt och vi har haft SÅÅÅ mycket att prata om! =) Gud vad jag saknar gymnasietiden med henne - den bästa av de bästa!

Laila ringde innan och klockan tio i ett idag, nästan ett dygn efter igångsättningen, tittade en liten tös ut! Jag hade fel alltså, men är glad för hennes skull. :) Blir nog en Cornelia. 3910 gram (två veckor för tidigt född!) och 50 cm lång.

Känns väldigt dåligt tajmat att skaffa barn just nu, jag ville ju att mina föräldrar och Ronnys föräldrar skulle komma och hälsa på mig på BB. Så blir det troligtvis inte dock, p.g.a. den dumma svininfluensan som portar alla besökare förutom fadern och syskon. Men tänkte på det... om mamma t.ex. skulle vaccinera sig, borde hon inte få komma in då? Eller kan man fortfarande bära på smittan trots att man inte själv är sjuk? Finns det förresten något intyg att få på att man är vaccinerad?

Ringde chefen Jimmy idag och sa att jag kan jobba veckan ut och nästa vecka, men att jag nog behöver ledigt sen. Känner att spanskan tar mer tid än jag räknat med och ischias börjar bli jobbig igen. Skönt iallafall att ha tjänat pengar under september!

Kommentarer
Linn skrev:

Livet är så enkelt med dig, Amanda!

Tack för igår! :)

2009-10-01 | 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0