Manda som är efter igen...

Här kommer magbild från förra veckan igen:P
Och en bild på kökslampan vi fick i inflyttningspresent av Gurli, Tomas, Stephanie och David. Mammas och pappas inflyttningspresent ska upp imorrn kväll, ett par köksgardiner - superfina! Det kommer självklart nya bilder på det! =)



Lyckades tyvärr inte vända bilden, men hoppas det duger ändå :)

Var på gymmet idag och tränade. Orbitrec en halvtimme, promenerade i tio minuter och lite ryggövningar. I söndags var Tina och jag i simhallen. Vi simmade femtio längder och jag hade träningsvärk sen vill jag lova! Men skönt att man fortfarande kan röra på sig! =) Har hört rykten om att förlossningen blir lättare om man tränar. Vi får la hoppas det stämmer, hade varit så kul att kunna föda utan bedövning! Det är nog mitt mål åtminstone. Sen får vi se vad jag säger när de riktiga värkarna drar igång!

Denna månaden blir det storhandling på Gekås. Har fått rådet av Carin att handla så mycket julklappar som möjligt innan den lille kommer, så det blir väl en del till Bastian iallafall! Sen ska vi jaga rätt på ett skötbord, börjar bli dags nu. Och vi ska till Ikea en sväng igen för att inhandla ett nytt soffbord.

Överväger att köpa ett par "masai"skor för en del av födelsedagspengarna, någon som har provat sådana eller har hör något om dem? Jag har läst en hel del, och de må vara ugly men de ska tydligen vara kanon för kroppen, speciellt ryggen, lederna och hållningen. Kan behövas. ;) En annan tanke om födelsedagspengarna - sammanlagt fick jag 3400 kr - är att lägga undan till laseroperation. Det är åtminstone en liten del av summan, jag har räknat med att lägga ungefär 25000 kr på det. Den får jag ju inte göra förrän om minst två år, men tror det kan vara värt väntan!

Kommentarer
nEa skrev:

minst två år? du måste ju nästan vänta tills du är 24 eller 25, tänkte jag iaf.. och priset är högre nu, ligger på 30 000 nåt :P

2009-09-23 | 19:37:31
URL: http://neasv.blogg.se/
Mamma skrev:

Det var ju en muntergök till syster du har. Men det det är nog klokt att vänta tills den åldern eftersom ditt synfel ändras några år till. Säkert en klok investering när den blir av i alla fall ;o)

2009-09-23 | 22:16:23
URL: http://neasv.blogg.se/
Fru Evelina skrev:

och jag har hört att det inte spelar nån roll om man tränar eller inte haha, dessutom hörde jag att om man tränar så går man ofta över tiden.



vad fin lampan var! ska visa fredrik sen, tack för att du la upp bilden!



kram

2009-09-24 | 09:12:10
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0