Sakta?

Igår var vi på ultraljud och det var jättekul att se den lille/lilla igen! Det gick tyvärr inte att se någon helbild, men det är ju förståeligt. Hursomhelst - njurarna såg kanon ut! Och storleken var helt perfekt, de gissade att den nu väger ca 2,2 kg. Har räknat lite snabbt på det, och lägger man till 200 gram i veckan så slutar jag på 3400 vid BF. Jag gissar på att den hamnar på 3,5 ungefär.

Denna veckan blev inte så ledig som jag trodde. Laila ringde igår och ville prata så vi träffades och hon berättade att hon blir igångsatt idag. Hon är annars beräknad till 13 oktober. Så nu är jag barnvakt tills de kommer hem från BB och det vet man ju inte när det blir. Ska hämta Bastian på skolan tjugo i två idag. Det är så spännande att hon ska ha snart! Men det känns som en evighet kvar för mig. :P Hon är bombsäker på att det är en flicka, jag tror pojke så vi får se vem som har rätt. Åh så kul!!!

Så nu när Ronny jobbar mellan 14 och 23 blir det tungt för mig. Men jag hoppas det ska gå bra, sexåringar har inte det bästa humöret vill jag lova! 

Jag, Ronny, David och Robin var på bio i söndags. Inglorious basterds såg vi. jag slumrade till emellanåt så känner inte att jag hängde med så bra. Men de bitarna jag såg var faktiskt väldigt bra. Kunde inte sitta upp ordentligt i stolen för bebisen ligger så nära mina revben! Skönaste positionen är faktiskt liggandes nuförtiden.  


Kommentarer
Mamma skrev:

50-åringar har inte heller det bästa humöret - åtminstone inte alltid. Men idag har han fått köpa fler fiskar till sitt akvarium så nu är humöret nästan på topp. Ibland får man muta dem ;o)

2009-09-29 | 19:56:16
Pappa skrev:

En elak kvinna i Hyltebruk

är hon vid sina sinnens bruk?

att skoja om maken

den stackars kraken

kan bara tyda på humor sjuk!

2009-09-30 | 22:03:56
nEa skrev:

haha, vilka föräldrar man har då :O

2009-10-02 | 19:21:53
URL: http://neasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0