Första april

... och jag tror Aron skämtar med mig. I natt har både han och jag varit vakna större delen av tiden. Jag har nästan dragit ut allt hår av frustration. Jobbigt att han inte kan säga vad som är fel.

Pratade med BVC idag och de tycker att jag ska amma som vanligt under dagen, eventuellt ge gröt på förmiddagen. Gröt runt 5 på eftermiddagen, och innan han ska sova, dvs. vid åtta så ska han få ersättning. Känns inte så kul att behöva ge ersättning men huvudsaken är ju att han blir mätt.

Idag jobbade jag tre timmar, så jag tar inte ut någon mammapenning för idag. Det är nog bra att spara så många dagar som möjligt. Ronny smsade nyss att han ska jobba på måndag. Stackarn jobbar över hela tiden, fast iofs väljer han det själv.

varit nere och köpt påskgodis. Det blev alldeles för mycket och bara tanken på det för mig att må illa. Så jag tar nog med det till mormor & morfor i Pauliström på söndag! Nu ska jag passa på att koka upp vatten till gröten, för snart vaknar Aron och vill ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0