JA!

Igår var vi uppe hos Gurli & Tomas och satte på sommardäcken. I farten hann jag se en usb-kabel till en samsung kamera. Yasmine hade köpt en ny kamera och det var hennes sladd:D Så jag lånade hem den för att se om den passade till min kamera och vet ni vad? DET GJORDE DEN! Wohoo...så nu kan jag titta på nästan två år gamla bilder och fotografera med den igen:D

På kvällen var vi hemma hos Tina och Tamas och grillade. Bobbe och Sanne var också där och det var väldigt trevligt. :) Vi drog oss hemåt runt åtta, för att Aron skulle kunna sova.

När jag slog upp ögonen i morse var det första jag såg Aron som tittade på mig med ett stort leende på läpparna. Det är lycka!

Jag har tränat fyrtio minuter på crosstrainern och gjort hundra på leg magic. Finns på tv-shop men vi köpte vår på Rusta för 400 kr. Det känns i insida lår må jag lova! Hade gärna tränat mer orbitrec dock, men klockan nio ska vi iväg och tvätta bilen och det är lite som ska göras innan dess. Är så kul att träna hemma när man har spotify! Då slipper man all reklam som finns på MTV och ZTV, och dessutom kan man välja själv vilken musik som ska spelas. Idag blev det 3 doors down, och nu varvar jag ner med mysiga, mysiga John Mayer. <3

I eftermiddag ska vi fika hos Gurli & Tomas eftersom Tomas fyllde år i förrgår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0