Jag älskar min pojkvän. <3

Idag är femte dagen för Ronny. Han har hittills rökt 3 cigaretter på hela dagen. klart det kan bli bättre, men det tror jag att det blir med. Och det är stooooor skillnad! För en vecka sen rökte han ett paket om dagen, dvs. 40 spänn/20 cigaretter/dagen. Och jag fick stå ut med den här dagliga dialogen:
- Kan du ta Aron en stund?
- Visst, ska bara röka först.

Men nu så! Det luktar bättre hemma, och det känns som en helt ny Ronny! Visst är han lättirriterad men, det är ju för en bra sak. Imorgon ska han inte röka något alls - peppar peppar!

Nu har jag kokat potatis till Aron, som jag ska frysa ned. Hans förstoppning har släppt och jag tror ;) att det var min hemmagjorda päronpuré som gjorde susen! Jag gör mycket av det han äter själv, två ggr har jag köpt katrinplommonpuré på Ica, och en gång en burk med päronpuré.  

Imorgon åker vi till Ronneby en sväng. Så ikväll ska vi gå och lägga oss i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0