Kväll

Nu sitter jag i fåtöljen och tittar på Fucking Åmål haha. Den kommer jag ihåg var jättepopulär när jag var yngre, så det är kul att se nu igen. :)

Maten står på spisen och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet. Men vi vet inte när han slutar så det blir svårt. Det blir iallafall lövbiff med ädelostsås och pommes till. Imorgon skulle jag vilja testa tacos, i mjukt bröd med köttfärs, bacon, avocadobitar, rödlök, vitkål och tomater. Jag tycker det låter så gott så det kan ju bara inte bli fel?

Tränade en timme på crosstrainern innan idag för att gottgöra för alla bullarna och finska pinnarna jag har ätit. Tur jag bakar så sällan, för när jag väl gör det så vräker jag i mig som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0