Många matpremiärer!

Aron har nu ätit ett helt mål mat. Potatis, fisk och morot med jordgubbar till efterrätt. (igår blev det äpple) Nyss åt han lite katrinplommonpuré eftersom vi misstänker att han är något förstoppad.:P Det släppte direkt kan jag meddela haha. En hel banan fick plats i magen med, och de säger ju på BVC att det "är bara till att mata på så länge han gapar".

Matchen i lördags förlorade vi med 7-0. Inte bra, det var ren utklassning! Är inte förvånad över resultatet då många av mina lagkamrater kom till matchen med inställningen att "vi behöver inte göra nåt för vi kommer ändå förlora".

Jag spelade iallafall hela matchen, och jag är mycket nöjd över min roll som lagkapten. Ikväll kan jag tyvärr inte träna men det tar vi igen snart! Krya på dig mamma! <3

Nu - ny blöja och sen tandinformation på BVC!

Min älsklings andra rökfria dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0