Planerad tisdag

I söndags provade jag min svärmors Abtronic (som synts på tv-shop) och jag var väldigt skeptisk! Men igår hade jag faktiskt träningsvärk i både mage och rygg. Dock känns det lite som fusk..?

Fotbollsträningen igår var jätterolig, även fast vi bara var 9 pers. Men vi körde lite stafetter på slutet och det är kanon med lekar ibland så man slipper vara grav-allvarlig hela tiden.

Idag ska jag
¤ Bli färdig med rescensionerna
¤ Plocka upp ur diskmaskinen
¤ Rensa avloppet i köket (usch!)
¤ Dammsuga
¤ Tvätta
¤ Titta på Desperate Housewives!

Det sistnämnda är alltså min belöning. ;) Bastian är hemma idag med så kanske kan få lite hjälp, för han tycker det är roligt att hänga tvätt. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0