Ronny jobbar över

... och över... och över... Jaja, man får tänka på att det blir något positivt av det.

Igår var vi inne i stan och köpte en cykel till Bastian, som växt ifrån sin andra. Vi var snabbt inne på Chilli och kollade efter något att handla för mitt presentkort. När vi skulle gå upp sa kassörskan:
Eeeh, alltså... vi har STÄNGT. Ni får gå.
Lagom irriterade dundrade vi ut, vill de inte sälja så behöver de inte! Det lustiga var att ett tjugotal andra människor också var där och de blev inte tillsagda.

Jag har sånt otroligt illamående hela tiden. Det började i onsdags och har hållt på sedan dess. Natten till fredagen blev det så illa att jag spydde fyra gånger. Och NEJ. Jag är INTE gravid igen. Däremot så har jag slutat med piller (Cerazette) för jag ska sätta in en spiral istället. Kan det ha med det att göra, tro?

I helgen var vi inte hemma mycket. Det var en jättemysig påskhelg och jag ska försöka hinna lägga upp bilder sen.

Nu har Bastian lov och som vanligt är det vår vecka. Så jag ska göra mitt bästa för att sysselsätta honom, idag ska vi t.ex. baka bullar! Klockan elva kommer Lina & Lava hit och hälsar på en stund. Trevligt. :)

Har läst i Evelinas blogg att folk har skrivit massa onödiga kommentarer. Så SYND att vissa gör allt för att knäcka en person, och förstör en sån underbart FIN & ROLIG blogg som hon har!

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

Men vad söt du är! TACK!! Tur att de inte lyckas knäcka mig i första taget hehe...



Du kanske ska ta ett test för säkerhets skull? Men man kanske kan må lite knas om man slutar med piller också i och för sig... Hoppas du slipper må illa iaf, det är ju sjukt jobbigt!



Känner igen det där med överjobbandet ;-). Tur att de har jobb i alla fall!



Kramar!

2010-04-06 | 20:50:18
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0