Underbara Pernilla!

Idag har min underbara vän Pernilla varit här! Hon är sjukskriven och är hemma i Sverige och vilar upp sig.:) Det har varit supertrevligt att ha henne här. Vi har pratat mycket, skrattat mycket, och ätit mycket. ;)

Hon hade med sig en tröja med texten "busig" på, en mini champions league fotboll och converse! Precis som att hon läst mina tankar. Jag har googlat efter converse varje dag den senaste veckan! De är så fina, navy blå strlk 19 - helt perfekta!



Det märks att Aron tycker om henne. Imorgon ska hon vara här ensam med honom på kvällen. Hon ska sitta barnvakt eftersom jag ska iväg och spela fotbollsmatch igen. Precis som i lördags möter vi Torup/Rydö, med skillnaden att detta är en DM-match. Det ska bli SÅ kul! =) Tack för att du finns vännen - du är fantastisk! <3

Kommentarer
Pernilla skrev:

Det ær tur ni tycker om mig, før jag tycker om er båda tokmycket =) snart ses vi igen puss

2010-07-16 | 07:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0