Arons dop!

I lördags, den trettonde februari, fyllde Aron hela TRE månader! Tiden går så fort så det är inte sant. 3-månadersdagen spenderades hemma medan mamma, pappa, moster och mormor lagade mat.

Igår var det dagen D. Dopdagen d.v.s. Men inte nog med det utan det var alla hjärtans dag också! Och min älskade pojkvän hade köpt världens gulligaste tröja till mig! Den är från Lundmyr of Sweden med texten älskling på. Fixar bild senare, eftersom jag är sjukt trött idag.

Dopet var alldeles, alldeles underbart! Tårtorna var jättefina och goda, maten blev toppenbra, och det blev tillochmed mat över. Skönt att veta att folk slapp gå hem hungriga iallafall! Aron skrek ingenting i kyrkan utan var så tyst och glad så! Han sov tills prästen tog vatten på hans huvud, då vaknade han och tittade yrvaken runt omkring sig. Jag skulle tro att det var 65 personer som kom. Tyvärr blev min kära vän Linn sjuk under natten till dopet så hon fick hålla sig hemma. :/ Aron fick massa fina grejer som han kommer ha mycket glädje utav!
Bilder kommer som sagt senare.

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR HELG! <3

Kommentarer
Linn skrev:

Det verkar som att det var ett fiiiint dop :)

Men vi ses ju imorgon! Då vill jag se bilder :) Och Arons dopklänning!

2010-02-15 | 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0