Brödbak

Idag ska vi baka bröd till dopet. Tio liter mjöl kommer att gå åt! Oh my...

Min lilla gubbe säger god morgon! Det är ett webcamfoto som jag skulle publicera på facebook, men funktionen fungerade inte så jag print screenade.



Den här låten har jag hört några gånger på P3 och jag bara tycker den blir bättre och bättre. Melodin är jätteskönt, fast rappet i riffet gillar jag inte riktigt.



Videon var inte jättemysig men men...
Tittade på melodifestivalen igår och jag tyckte helt klart att Salem al Fakir var bäst! Och jag reagerade på att den första tjejen som sjöng hade tja..vad ska man säga.. kopierat Lady gagas stil. Det är ju såklart en modegrej precis som för Madonna för ett x antal år sen. Men enligt mig är ju kläderna inget vidare.

Kommentarer
Pappa skrev:

Kolla in och lyssna på denna grupp! Var med i Skavlan med en fantastisk version av Ambitions

2010-02-07 | 16:33:50
Pappa skrev:

Ooops, glömde länken: http://www.myspace.com/donkeyboyofficial

2010-02-07 | 16:34:37
Fru Evelina skrev:

hihi men GUUUD så gullig han var i baskern!!



Kramar

2010-02-07 | 21:20:35
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0