Bröder

Kom över några bilder på Bastian när han var liten och det var jättekul att titta och jämföra! Nu har jag inte tagit de bästa bilderna, eftersom de egentligen ska vara i samma pose. Jag tycker faktiskt (om man får vara lite ego) att han blir mer och mer lik mig. Och jag skulle ljuga om jag påstod att det inte gör mig glad. ;)



Igår öppnade vi ett sparkonto till Aron och det känns jättebra! Härnäst ska vi sätta in en hel del av doppengarna där.

För nästan exakt ett år sedan steriliserade vi våra kissmissar, och den ena operationen var tydligen lite mer komplicerad eftersom Leias äggstockar satt så långt in. De sa då att hon kanske skulle ha kvar lite av sitt beteende men vi märkte aldrig igen när hon löpte... förutom för några dagar sen. Då började katten skrika som hon brukade förr, och allra helst på nätterna! Det är lite jobbigt faktiskt, fast ändå lite charmigt tycker jag.

Imorgon ska vi iväg och besiktiga bilen i Falkenberg, som tur är så higttar jag där nu sen jag körde runt och letade efter Charlottes massageterapi haha. :P Efter det ska jag bege mig till Emilie i Kinnared, dit också Sofie kommer. Då blir det fika och trevligt sällskap, troligtvis en massa snack om våra underbara söner: Aron, Anton och Sixten! På kvällen hoppas jag få plats till spinningen, än så länge är jag andra reserv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0