Doptårta?

Vi har möjligtvis lyckats få tag på en superbillig doptårta till 65 personer! Det finns en kvinna här i Hylte som gör massor tårtor och de är så underbart fina! Jag mejlade Lena igår och frågade om möjligheten att göra en tårta tills på söndag och hon sa att det är inga problem. I vanliga fall skulle hon behöva ta över 1200 kr för en sån tårta men eftersom det är kort varsel och hon kanske inte kan fixa alla färger, toppar, o.s.v som vi kanske skulle vilja ha så tar hon 680 kr. Det tycker jag är en jätteshysst deal!

Idag ska jag och Aron kanske hem till Jessica och fika. Och sen i eftermiddag ska jag förhoppningsvis ta bilen till Torup och besöka Sofie och Sixten! 18.45 är det spinning, och sen om jag har tur, så får jag träna core också. Fast jag är tredje reserv så chansen är ganska liten.

Kommentarer
Fru Evelina skrev:

haha visst kan det vara dialekt, men jag är iaf inte den enda som säger ett sele det är jag säker på ;)



bra med tårtan, låter verkligen som en bra deal!

2010-02-11 | 08:30:40
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0