En perfekt start på dagen.

Spinningen idag förlängdes med core pass efteråt, superskönt! Helt underbart att ha ett träningskort just nu! Undrar vad jag ska ta mig till när det går ut i mars, och jag inte kan köpa ett nytt för 300 kr/år som sist.

Vi har precis ätit mat, stuvade makaroner och köttbullar. Till det så klart en sallad bestående av isbergssallad, gurka, coctailtomat, vindruvor, honungsmelon, äpple och fetaost.
Fetaost är verkligen en ny favorit hos mig! Mums!

Sitter för tillfället och lyssnar på P3. Där hittar man den allra bästa musiken tycker jag! 

Ha en underbar lördag!  

Kommentarer
Pappa skrev:

Fetaost är gott!! Och vi har en underbar dag för nu har vi bokat ny resa till nästa år! Ha en underbar dag du också med hela lilla familjen.

2010-02-06 | 14:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0