Falkenberg är en djungel!

Jag hade så klart glömt bilen ute i natt, så jag var tvungen att borsta bort snön från taket och skrapa rutorna. 09.20 kom jag iväg, tankade och åkte till Falkenberg. Strax efter 10 var jag framme, men jag körde runt och runt och letade efter Falkenerarevägen. När jag kom innanför porten till Charlotte's massageterapi var klockan prick 11.00. Det kallar jag timing. Fattar däremot inte hur jag INTE kunde hitta först, för det var inte särskilt svårt.

Nu är kroppen mjuk och skön, muskelknutorna i ryggen är nästan utarbetade och jag önskar jag hade kunnat göra detta regelbundet.

Nu ska jag kika lite på hm.se, sen ska jag läsa lite i spanskaboken. Målet är att läsa ut den idag. Lyckas jag så blir belöningen Paradise Hotel finalen ikväll... Usch jag vet hemskt. Jag erkänner - JAG tittar på Paradise Hotel. Jag råkade se ett avsnitt innan jul och sen var jag fast. Men fy f*n vad äckligt det är egentligen. Suck.

Rihanna - Russian roulette ger mig rysningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0