Fredag

Sådärja! Nu har jag skickat in båda bokrecensionerna. Känns skönt att ha det avklarat! Igår var Aron och jag ute med Jessica, Nelina och Max och det var jättetrevligt som vanligt :)

På babycafét i onsdags var Sophie där med Sixten och det var superkul att träffa henne igen, vi har ju inte setts efter föräldragruppen. Sixten, hennes son, är bara sju dagar yngre än Aron och därför är det såklart extra skoj!



 





Våra söta små killar! Aron till vänster och Sixten till höger. Båda två är jättelika sina pappor! Overallen som Aron har på sig är förresten skithärlig! Stinky står tryckt på rumpan på den! :) Idag köpte jag en riktig gubbabasker på Kappahl till honom, men alldeles för stor än så länge.

Kommentarer
Karolin skrev:

åhh vilken gullig overall! Sån vill jag ha till Elin! Vart kommer den ifrån?



Kram

2010-02-05 | 19:38:41
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0